Proces współpracy: Szukam programisty

Proces współpracy: Chcę przejść ze swoim programistą na Outsourcing

Szukam programisty

1. Zgłoszenie problemu do rozwiązania

Kontaktujesz się z nami drogą e-mail, telefonicznie lub przez LinkedIn w celu zapytania ofertowego, złożenia propozycji współpracy czy po prostu, z prośbą o pomoc lub pytaniami. Na tym etapie nie musisz zdradzać szczegółów. Pamiętaj, żeby zostawić do siebie kontakt, żebyśmy mogli bez trudu odpowiedzieć. Poniżej dajemy przykład jednej z wiadomości, którą otrzymaliśmy na tym etapie.

„Dzień dobry. Piszę do Państwa, ponieważ mam kilka pytań. Reprezentuje firmę, która zajmuje się pisaniem dedykowanego software'u dla sektora GameDev. Zastanawiamy się nad przeniesieniem kilku programistów na outsourcing, jednak nie podjęliśmy jeszcze finalnej decyzji. Mamy kilka wątpliwości co do tego, w jaki sposób działa taka usługa. Stąd poniższe pytania”
email-logo-png-27
Fragment e-maila
Który otrzymaliśmy od jednej z firm

2. Kontakt z naszej strony w celu ustalenia szczegółów

To jest etap, na którym możemy podpisać klauzulę poufności (NDA). Tutaj rozmawiamy o tym, kogo potrzebujesz, co ta osoba musi potrafić, gdzie będzie pracować (w Twojej lub naszej siedzibie), za jaką stawkę oraz przez jaki czas (na stałe czy na jeden lub kilka projektów). Jest to etap, który możemy omówić przez telefon, jak i na spotkaniu. Najważniejsze to dobrze sprofilować kandydata oraz warunki współpracy.

3. Szukamy odpowiednich kandydatów

Szukamy kandydatów w swojej bazie (ponad 25 000 rekordów) oraz poprzez portale pracy, jak i media społecznościowe. Wszystko zależy od wcześniej ustalonej specyfikacji kandydata.

4. Sprawdzamy kandydata z wiedzy technicznej

Zawsze, zanim polecimy kandydata, musimy mieć pewność co do jego umiejętności. Dobrze zrobione i nieźle wyglądające CV to podobno połowa sukcesu kandydata. Jednak w IT często nie liczy się wykształcenie czy loga w dokumencie poprzednich stanowisk, a liczy się doświadczenie i skill. Twarde umiejętności tutaj są górą, to one decydują o finalnym sukcesie w branży.

5. Weryfikujemy poprzednie zatrudnienia

W CV każdy może napisać, co chce. Dlatego jeśli kandydat popisze się umiejętnościami na rozmowie technicznej, weryfikujemy czy to, co mówił i pisał o swojej przeszłości, jest prawdą. Z reguły pracodawcy ciepło wypowiadają się na temat swoich byłych pracowników, chyba że… nigdy o nich nie słyszeli. Dopiero po tym etapie możemy być pewni, czy kandydat spełnia oczekiwania ustalone w punkcie drugim.

6. Wysyłamy do klienta profile kandydatów spełniających oczekiwania

Wysyłamy wcześniej ustaloną ilość profili kandydatów do klienta.

7. Umawiamy rozmowy z kandydatami u klienta. Jest możliwość rozmowy w siedzibie Futurum

Ostatni etap procesu rekrutacji. Klient poznaje osobiście kandydatów i weryfikuje ich własną metodyką.

8. Decyzja klienta

Klient decyduje czy podejmuje współpracę z poleconym kandydatem.

Chcesz poznać szczegóły współpracy?

Firma ze swoim zatrudnionym programistą chcą przejść na outsourcing

1. Zgłoszenie problemu do rozwiązania

Kontaktujesz się z nami drogą e-mail, telefonicznie lub przez LinkedIn w celu zapytania ofertowego, złożenia propozycji współpracy czy po prostu, z prośbą o pomoc lub pytaniami. Na tym etapie nie musisz zdradzać szczegółów. Pamiętaj, żeby zostawić do siebie kontakt, żebyśmy mogli bez trudu odpowiedzieć.

2. Kontakt z naszej strony w celu ustalenia szczegółów

To jest etap, na którym możemy podpisać klauzulę poufności (NDA). Tutaj rozmawiamy o szczegółach oraz finansach.

3. Decyzja klienta

Tutaj klient z pracownikiem znają wszystkie szczegóły. Podejmują finalną decyzję.

Chcesz porozmawiać o outsourcingu?